Thursday, July 9, 2009

penuh!



"hiduplah untuk memberi sebanyak-banyaknya, dan bukan untuk menerima sebanyak-banyaknya" - Pak Harfan, Laskar Pelangi

5 comments:

  1. well done! sebuah filem yang hebat, terima kasih FACT screening club kerana akhirnya telah memberi peluang kepada kami agar dapat menonton karya yang meruntun jiwa ini.

    yes! aku ada dalam gambar!

    ReplyDelete
  2. at last dpt jugak tgk film ni. best gle! sgt meaningful. beautiful story

    ReplyDelete
  3. bangga ramai penonton yang datang terdiri dari kalangan pelajar dan orang awam termasuklah para blogger, orang industri. Terima kasih kerana hadir. Riri Riza pasti menitis air mata apabila rakyat malaysia begitu ramai menonton dengan jumlah 600 orang untuk kedua-dua hari. Tq.

    ReplyDelete
  4. tu belum riri riza dtg ke pancha delima, boleh melimpah ruah pnonton sampai luar pintu... hehe... alhamdulillah, walaupun dua² hari penuh, dpt gak seat paling depan @ atas karpet... hehe... another great piece from riri, just like i expected it to be... =)

    ReplyDelete
  5. congrats comrade..first time dalam hidup aku aku betul menikmati satu filem yang betul2 masuk ke dalam saraf tubuh dan paru2 aku..walaupun aku agak terkejut ngan "dunia" yang baru ni, Namun aku betul2 menikmatinya..aku rasa karya Riri Reza ni akan jadi satu nostalgia bagi aku yang mana kali pertama dalam hidup aku, aku betul menikmati apa itu filem..

    ReplyDelete